Olympiakomitean uutisia seuroille

25.03.2022 11:54

Seuraillat alueilla 2022

• Suomen Olympiakomitea ja liikunnan aluejärjestöt kutsuvat seurat kuulemaan ja pohtimaan seuratoiminnan ajankohtaisia asioita.  Tule päivittämään tilannetta, mitä valtakunnan ja alueen tasolla on menossa seuratoiminnan osalta. Pääset keskustelemaan muiden seurojen kanssa toiminnan haasteista, mahdollisuuksista sekä pohtimaan oman seurasi tilaa.
  • Alueellisia seurailtoja järjestetään 16 eri paikkakunnalla.
  • Ilmoittaudu mukaan kaikille seuroille avoimeen seurailtaan omalla alueellasi: Seuraillat alueilla 2022 - Suomen Olympiakomitea

Unelmien liikuntapäivä 10.5

Ikiliikkuja-hanke ikääntyneiden seuratoiminnan viestinnän tukena

Tässä kohtaan muistutan, että Kaukalopalloliiton nettisivuille kaivataan lisää seuroja, jotka tarjoavat matalan kynnyksen kaukalopallotoimintaa aikuisille ja ikäihmisille! Lista löytyy täältä: Aikuiset ja ikäihmiset - Kaukalopalloliitto Ilmoita seurasi osoitteeseen: satu.tiihonen@kaukalopalloliitto.fi

Leikkien pallon puolesta

• Mannerheimin Lastensuojeluliiton Leikkipäivä-viikkoa vietetään 18.–23. huhtikuuta. Viikko huipentuu valtakunnalliseen Leikkipäivään lauantaina 23.4.2022.
  •  ”Leikkien pallon puolesta” -teemassa viitataan yhteen vanhimmista leikkivälineistä sekä yhteiseen kotipaikkaamme – maapalloon. Leikkipäivän teemaan liittyy tänä vuonna vahvasti kestävä leikki.
  •  Olympiakomitea kannustaa kaikkia ottamaan osaa leikkipäiväviikkoon jakamalla liikuntavinkin tai -leikin somepostauksena.
  • Lue lisää: Järjestä Leikkipäivä 23.4.2022 – ideoi kestävää leikkiä - Leikkipäivä (leikkipaiva.fi)

Vastuullinen valmentaja -verkkokurssi

Nuuskaton Urheilu -toimintamalli