Seuratuki-info etänä maanantaina 25.10 klo 17

12.10.2021 10:30

Seuratoiminnan kehittämisen tuki eli seuratuki on Opetus- ja kulttuuriministeriön myöntämä avustus seuroille, jota seurat voivat hakea joka vuosi. Seuratuki on tarkoitettu lasten ja nuorten liikuntaharrastuksen lisäämiseen sekä monipuolisen organisoidun liikunnan kehittämiseen. Kaikki liikuntaa ja/tai urheilua järjestävät paikalliset, rekisteröityneet yhdistykset voivat hakea seuratukea. Haku ensi vuoden seuratukiin alkaa marraskuussa, joten Suomen Kaukalopalloliitto pitää maanantaina 25.10 klo 17 etänä Teamsin välityksellä infon seuratuesta ja sen hakemisesta. Esimerkiksi kaukiskoulut ovat erittäin hyviä kohteita, johon seuratukea voi hakea. Voit käydä tutustumassa etukäteen seuratukeen täältä: Seuratoiminnan kehittämistuki (seuratuki) - OKM - Opetus- ja kulttuuriministeriö (minedu.fi)

Ilmoittaudu infotilaisuuteen osoitteeseen toimisto@kaukalopalloliitto.fi maanantaihin 25.10 klo 12 mennessä. Ilmoitautumisajan jälkeen ilmoittautuneille lähetetään Teams-kutsu palaveriin.