Kiitokset työharjoittelusta

26.03.2021 09:00

Työharjoittelujakson päättyminen

Työharjoitteluni on nyt virallisesti ohi, tai se oli jo viime viikolla virallisesti ohi. Tästä harjoittelusta jäi minulle paljon käteen ja sainkin mahdollisuuden kehittyä urheilujohtajana. Ennakkoon mietin, että riittääkö minun tiedot ja taidot viedä harjoittelu kunnialla maaliin. Päätin kumminkin, että oikealla asenteella pärjään kyllä. Tämä sama asenne huokui kaikista tapaamistani ihmisistä, ketkä haluavat viedä kaukalopalloa eteenpäin.

Harjoitteluni aikana vastasin ulkoisesta viestinnästä, kyselyjen laatimisesta, SM-kisojen kartoittamisesta, digitaalisen kouluoppaan suunnittelusta sekä toimintasuunnitelman luomisesta syksyllä alkaville kaukiskouluille. Näihin liittyen toinen infopaketti junioritoiminnan käynnistämisestä pidetään toukokuussa, olkaa hereillä. Lisäksi digitaalinen kouluopas julkaistaan syksyllä ja sen kuvaaminen toteutetaan vasta silloin.

Jannelle iso kiitos siitä, että otti ennakkoluulottomasti minut mukaan toimintaan. Lisäksi jäi hyvät kokemukset muistakin ihmisistä ketä kaikkia tapasin. Lisäksi erittäin suuri kiitos teille kaikille lajista kiinnostuneille ja sitä harrastaville. Olette aktiivisesti jaksanut vastata kyselyihin, toivon että jatkatte samaan malliin. Näihin kyselyihin vastaaminen mahdollistaa teille kaikille parempaa kaukalopalloa.

Nyt on aika ruveta viimeistelemään koulun loppuun suorittamista ja aika aloittaa opinnäytetyön kirjoittaminen. Mutta kuten aiemmin mainitsin vielä on asioita mitä tulen hoitamaan liiton ja teidän harrastajien eteen.

Terveisin

Vilho Suviranta