Viikkokatsaus liiton toiminnasta

12.03.2021 13:15

Kaukalopalloliitossa on ollut työlistalla tällä viikolla mm. mahdollisten syksyn SM-kisojen kartoittaminen, digitaalisen kouluoppaan suunnittelua, junioritoiminnan palaveria sekä seurakyselyn luomista. Olittekin hyvin vastanneet kyselyyn syksyn SM-kisoihin liittyen. Kyselyihin saamistamme vastauksista valtaosa toivoi, että kisat järjestetään syksyllä. Aiomme kartoittaa mahdollisuutta järjestää kisat syksyllä toivomissanne kaupungeissa. Seurakysely julkaistaan lähiaikoina ja toivoisimme, että vastaisitte mahdollisimman hyvin kyselyyn, jotta voimme kehittää laadukkaampaa kaukalopallotoimintaa teille kaikille.

Junioritoiminnan käynnistämisen palaveri

Kaukalopalloliitto järjesti tällä viikolla 10.3 junioritoiminnan käynnistämiseen liittyvän palaverin. Palaverissa käytiin läpi jo ennalta ilmoittautuneiden seurojen kesken mitä kaikkea toiminnan käynnistäminen vaatii. Seuroilta löytyi jo omasta takaa hyvää kokemusta ja ideoita, miten he lähtevät ensi syksynä pyörittämään toimintaa. Kiitokset kaikille osallistuneille seuroille!

Junioritoimintaan liittyen olemme saaneet jo muutaman hyvän seuran mukaan projektiin, mutta silti on vielä tilaa halukkaille. Liiton on tarkoitus järjestää myös toinen etäkokous tilaisuus junioritoiminnan käynnistämiseen liittyen. Tähän haemmekin innokkaita ja uteliaita seuroja mukaan. Ilmoittautuminen ei velvoita toiminnan käynnistämiseen.

Seuraavan etäkokouksen aikataulu ilmoitetaan, kun yhteydenottoja on riittävästi.

Yhteydenotot kaukiskoulun käynnistämiseen liittyen:

toimisto@kaukalopalloliitto.fi