Lisenssitietoa

LISENSSIT (kilpailulupa) KAUDELLA 2021 - 2022 (1.7.2021 - 30.6.2022)
Tietosuojaseloste

Lisenssit ( KS 25 § ja 28§)
-Kaikki pelaajat on rekisteröitävä eli heillä on oltava liiton lisenssi eli pelilupa.
-Lisenssin lunastamalla pelaajalla on sääntöjen mukaisesti oikeus osallistua liiton tai alueen järjestämiin kilpailuihin.
-Lisenssi on lunastettava ennen ensimmäistä ottelua.

Vakuutukset ( KS 29 §)
-Pelaaja ei saa pelata liiton ottelussa ennen kuin hänellä on tapaturma- tai muu vakuutus.
-Vakuutuksen ei ole pakko olla liiton lisenssin yhteydessä tarjoama vakuutus.

Lisenssitietoa

Suomen Kaukalopalloliitto ry:n lisenssit kaudelle 2021-2022 on lunastettavissa lisenssikaupasta 1.7.2021 alkaen.

Lisenssiin sisältyvä vakuutus tulee voimaan uusin turvin 1.7.2021, mikäli maksu on maksettu heinäkuun aikana. Myöhemmin
maksettaessa maksupäivänä klo 24:00 tai maksuhetkestä, mikäli suorituksesta on esittää maksutosite, josta käy ilmi maksuaika. Vakuutus päättyy 30.6.2022.

LISENSSIVAIHTOEHDOT JA -MAKSUT 2021-2022

Lisenssiluokka

Vakuutuksellisen lisenssin hinta

Vakuutukseton  kilpailulupa

Vakuutuksen osuus

Omavastuu

Kilpa-lisenssi

Turnaus 1-lisenssi

Turnaus 2-lisenssi

Junnu 1-lisenssi

Junnu 2-lisenssi

Toimihenkilö- ja toimitsija lisenssi

Erotuomari-lisenssi

Tapahtumalisenssi

Kaukiskoululisenssi

Vakuutuksellisten lisenssien tuoteseloste

Vakuutuksellisen turnauslisenssin tuoteseloste

Vakuutuksellisten tapahtumalisenssien tuoteseloste

Vakuutuksettomien kilpailulupien tuoteseloste

Kilpa-lisenssi
Kilpa-lisenssi on tarkoitettu ennen 1.1.2004 syntyneille sarjapelaajille. Alueellisten sarjojen pelaajat, sarjamuotoiset turnauksina pelattavat sarjat jne.

Turnaus 1-lisenssi (ei voi korottaa)

Turnaus-lisenssi on tarkoitettu kaikille pelaajille. Turnaus-lisenssillä voi pelata yhden turnauksen (esim. ikämiesten SM-turnauksen tai avoimen SM-turnauksen) ja se on voimassa 7 vuorokautta. Sarjapelejä voi pelata 7vrk puitteissa lisenssillä.

Turnaus 2-lisenssi
Harraste-lisenssi on tarkoitettu ennen 1.1.2004 syntyneille harrastepelaajille. Esim. liiton alaiset turnaukset, sisältää kauden kaikki SM-turnaukset.
Harraste-lisenssillä ei voi osallistua muuhun viralliseen kilpailutoimintaan.

Junnu 1-lisenssi
Kaikille 1.1.2004 ja 30.6.2009 välisenä aikana syntyneille pelaajille.

Junnu 2-lisenssi

Kaikille 1.7.2009 jälkeen syntyneille pelaajille. Alle 12-vuotiaat voivat ostaa vakuutuksellisen kilpailuluvan mistä vain lajiliitosta ja käyttää samaa vakuutusta kaikissa lajeissa. Lisenssi-osto tarjoaa oikeaa vaihtoehtoa annetun iän mukaisesti.

Toimihenkilö ja toimitsija -lisenssi
Toimihenkilö ja toimitsija -lisenssi on tarkoitettu virallisiin otteluihin osallistuville joukkueiden toimihenkilöille (valmentajat, joukkueenjohtajat ja huoltajat). Toimihenkilö-lisenssin lunastaneet ovat seuran jäseninä Pohjolan Tuplaturvavakuutuksen (16-459-567-6) piirissä.

Erotuomari-lisenssi

Erotuomari-lisenssi on tarkoitettu ennen 1.1.2010 syntyneille erotuomareille.

HUOM! Pelaavan erotuomarin, valmentajan, huoltajan tms. tulee valita pelaaja-lisenssi. Pelilisenssin omaava henkilö ei tarvitse erikseen Erotuomari -lisenssiä toimiakseen tuomarina.

Tapahtuma- ja kaukiskoululisenssit

Katso ohjeet tapahtumalisenssisivulta

NÄIN SAAT LISENSSIN

Lisenssit ostetaan osoitteesta: https://info.suomisport.fi/

Vakuutuksesta vapautuminen
Vakuutukselliseen Lisenssiin liittyy urheiluvakuutus. Liitto tarjoaa Lisenssin ohessa OP Vakuutuksen kanssa neuvoteltua urheiluvakuutusta, Sporttiturvaa. Pelaaja voi vakuuttaa itsensä myös jossain toisessa yhtiössä tai hänellä tulee olla vastaava vapaa-ajanvakuutus, joka korvaa kaukalopallon kilpailutoiminnassa sattuneet vahingot. Vakuutuksettoman Lisenssin lunastanut vastaa itse siitä, että vakuutus on voimassa katkeamatta koko kilpailukauden. Oman vakuutuksen tietoja ei enää kysytä oston yhteydessä.

HUOM! Lisenssiä on mahdollista korottaa kesken kauden.

Korotus onnistuu menemällä Lisenssin verkko-ostoon, antamalla oman nimen ja hetun ja sitten valitsemalla Lisenssin, johon korotus halutaan tehdä.  (turnauslisenssiä ei voi korottaa!!!)

Lisätietoja ja toimintaohjeita Suomen Kaukalopalloliitto ry / Janne Borgström, janne.borgstrom@kaukalopalloliitto.fi

Vahingon sattuessa katso toimintaohjeet Pohjolan terveysmestari palvelusta:

Pohjolan terveysmestari

Liitto voi koostaa tilauksesta nippumaksun esim. seuran pelaajalistan pohjalta. Tämä on maksullinen palvelu (1,00 e / pelaaja). Tiedustelut Janne Borgström, janne.borgstrom@kaukalopalloliitto.fi.

Lisenssipalautuksista liitto veloittaa 10 € toimistomaksua.

Vakuutuksellisten lisenssien purkamisesta OP Pohjola veloittaa oman hinnastonsa mukaisesti.

Seurojen yhteyshenkilöt pääsevät tarkastelemaan oman seuransa ostettuja lisenssejä tulospalvelusta seuran tunnuksilla.

Lisätiedot sekä tunnukset:
Janne Borgström